Torby papierowe i foliowe – wybór

Jednym z najbardziej zaskakujących mnie zjawisk w populacji ludzkiej jest ich ciągłe dążenie do doskonałości, a robi się to przez podglądanie innych, lepszych, korzystanie z ich doświadczeń i pomysłów. Ktoś zaczął sprzedawać torby foliowe z napisem, że są ekologiczne?

Torby papierowe z reklamą i bez

torby papieroweKtoś też to zrobi, i dodatkowo umiejscowi tam ładne zdjęcie lwa, albo logo swojego sklepu, żeby zrobić przy okazji reklamę. Ktoś wprowadzi w swojej sieci sklepów torby papierowe, inni też to zrobią, a na dodatek wprowadzą możliwość wyboru przez konsumenta czy woli torbę papierową czy foliową. A może zbiera torby papierowe z nadrukiem? Wtedy zaoferuje się mu takie ze słodkim pieskiem, śpiącym kotkiem, lub innym modnym, rzucającym się w oczy napisem, najlepiej takim, który śmieszy i bawi. Jeśli dyrektor sieci sklepów zapragnie większego popytu na zakupy w jego sklepie, poprosi producenta toreb papierowych o specjalne torby reklamowe, które przede wszystkim będą zawierać wielki obrazek loga sklepu, lub jego nazwę. Najlepiej, żeby taka torba zawierała jeszcze informację z datą prowadzonej ostatnio wyprzedaży, wielki napis „SALE”, kilka fotografii najlepszych produktów, znajdujących się w ofercie sklepu. I tak każdy od każdego będzie pobierał następne pomysły, umieszczał na torbach coraz więcej informacji i rzeczy. W ten sposób torba nie będzie służyła już wyłącznie jako przedmiot wspomagający przenoszenie zakupów, ale jak chodząca reklama, przyciągająca uwagę klientów. Najlepiej, jeśli torba będzie w ładne, gustowne wzorki, np paski lub kropki, wtedy będzie mogła posłużyć również do wystroju domu.

Posłuży zamiast kartonu, żeby pomieścić tam kilka zbędnych na wierzchu przedmiotów, płyty, stare książki. Będą one o wiele lepiej wyglądać w jednolitej torbie reklamowej, aczkolwiek nie każdy jest takiego samego zdania. Takie i inne torby można znaleźć na przykład na intuicyjnej stronie https://bagprint.com.pl/.