Renowacja dachów z pozytywnym nastawieniem

W ostatnim czasi nasza firma przeżywa prawdziwy renesans. Świadczone przez nas usługi uległy sporemu rozszerzeniu. Zarząd planuje wprowadzić zmiany zarówno w płacy, jak i w całej polityce funkcjonowania firmy. Ma być ona nastawiona przede wszystkim na pracowników.

Jak pozytywna naprawa dachów odmieniła firmę

polecana renowacja pokryć dachowychJak w kółko powtarzają najwięksi i najlepsi przedsiębiorcy świata, najskuteczniejsza polityka firmy zawsze na pierwszym miejscu stawia pracownika. Wydawać by się mogło to absurdem, ponieważ to z kieszeni klientów pochodzą zyski. Jeżeli jednak przyjrzymy się sprawie trochę bliżej, zrozumiemy cel takiego działania. Zadowolony pracownik traktuje swoje obowiązki z pozytywnym nastawieniem. Dobry nastrój zawsze wpływa na wysokiej jakości obsługę klienta. A dobrze obsłużony klient wraca do firmy wielokrotnie, polecająco ją dodatkowo wśród swoich znajomych. Przyjazna i radosna atmosfera, która od kilku miesięcy panuje w firmie, spowodowała znaczny wzrost liczby zleceń. A wszystko zaczęło się od tego, że najczęściej przez klientów była polecana renowacja pokryć dachowych, jako usługa nie będąca do tej pory główną specjalizacją przedsiębiorstwa. Okazało się, że dział zajmujący się dachami jako pierwszy wprowadził kodeks oraz intergracje dwa razy w miesiącu. Radosny nastrój pracowników przyczynił się do wzrostu efektywności pracy, a to przełożyło się na zadowolonie klientów. Inne działy poszły więc za przykładem i rozpoczeły kampanie wprowadzania radości do pracy.

Zmiana atmosfery pracy przyniosła zaskakujące wyniki. Pozytywnie nastawieni pracownicy coraz lepiej przykładają się do wykonywanych obowiązków, dzięki temu zyskujemy coraz więcej zadowolony klient. A zadowolony klient zdobędzie dla nas kolejne, zainteresowane usługami osoby.